Online en offline is niet meer.

Door Luuk
|
Geplaatst op 10 januari 2018

Online en offline is niet meer.

scroll
Door Luuk
|
Geplaatst op 10 januari 2018
Leestijd: 5 minuten

Online en offline is niet meer. Er is maar één wereld: de digitale.

Per dag zien wij gemiddeld 400 reclames en advertenties waarvan online het meest. Veel regionale bedrijven worstelen met de vraag hoe ze tussen al het ‘reclamegeweld’ kunnen opvallen. Moeten we meer met onze website doen? Moeten we meer adverteren in lokale bladen? We zien onze buurman of buurvrouw bewegen, dus moeten wij dat ook maar doen!

Even een pas op de plaats. Wat gebeurt er eigenlijk? De blauwe brief om aangifte te doen landt minder vaak op de deurmat, kleding en elektronica bestellen wij vaker online en bij het ontbijt pakken we nog snel even het laatste nieuws mee via onze smartphone of tablet. Wat te denken van een aflevering op Netflix voor het slapen gaan? En als we met een probleem zitten, bellen we dan de dokter of vragen wij het eerst even aan Google?

Vroeger, toen was alles …

Vroeger praatten we over een ‘online’ en ‘offline’ wereld. Tegenwoordig spreken wij liever over één wereld namelijk de digitale wereld. Nu vraag je je als ondernemer af: zitten mijn klanten dan ook in die digitale wereld? Kan ik mijn brochures, folders en flyers dan allemaal in de papierbak gooien? Nee, zeker niet! Offline en online werkt heel goed samen. De verdeling van je marketingbudget hoeft niet 50/50 te zijn, het is mede namelijk afhankelijk wie je wilt bereiken en met welke boodschap.

Kan ik mijn brochures, folders en flyers dan allemaal in de papierbak gooien?
Nee, zeker niet!

Ben jij als ondernemer op zoek naar het inzetten van de juiste mix tussen offline en online marketing? Zoek je kanjers die weten hoe de digitale wereld van nu werkt? Wij willen dan met jou kennismaken. Laat je inspireren door je buurman of buurvrouw maar wees uniek in de uitvoering. Laten we samen een strategie gaan uitzetten om jouw bedrijf in de digitale wereld van nu naar een hoger niveau te tillen.

Jouw business is de oplossing voor het probleem van jouw doelgroep. Maar weten zij dat ook?

Wat vond je van dit artikel?
862
Deel dit artikel
Wij versturen niet vaak nieuwsbrieven.
Als wij er één versturen dan is hij de moeite waard om te lezen.
Waar kunnen wij de nieuwsbrief naar toe sturen?

Nieuwsbrief

Please wait...

Bedankt voor het aanmelden