Albert Heijn Haaksbergen

Lokale marketing, website en drukwerk.

Albert Heijn Haaksbergen 6

“Wij gaan uitbouwen!”

Tim Kamphuis, supermarktmanager van Albert Heijn Kamphuis in Haaksbergen had een duidelijke missie: jong en oud, in en rondom Haaksbergen moet weten dat wij gaan uitbouwen. Een bedrijf dat lokaal maatschappelijk betrokken is bij diverse verenigingen en activiteiten in ondernemend Haaksbergen schakelde de hulp in van onze kanjers.

Albert Heijn Haaksbergen 3

Zorgen voor herkenning en herhaling.

Het creëren van een eigen identiteit en herkenning is belangrijk, zeker als je lokale marketing gaat voeren. Met een tijdelijke verbouwde huisstijl en diverse uitingen in de winkel werd gecommuniceerd dat de Albert Heijn ging uitbouwen.

Albert Heijn Haaksbergen 4

Verbouwingsupdates en nieuws!

Lokale marketing betekent ook betrokken blijven. Door middel van een website werden inwoners geïnformeerd over van de verbouwing, ontwikkelingen en technieken in de nieuwe winkel. Door een gedegen actieplan en intensieve communicatie met Tim werden inwoners continu op te hoogte gehouden van alles bij de Albert Heijn Kamphuis.

Albert Heijn Haaksbergen 5

Een digitale én fysieke tijdlijn.

Tijdens de communicatie naar de inwoners werden Facebook en Instagram actief ingezet. Een afwisseling van video’s, afbeeldingen en nieuwsartikelen vormden de content van de berichten. Als klap op de vuurpijl hebben wij een fysieke tijdlijn gemaakt voor in de Albert Heijn met foto’s van vroeger en nu.