De Kornuiten

Restaurant ‘De Kornuiten’ is een sfeervolle en laagdrempelige plek waar iedereen kan eten, drinken en dansen. Eigenaar Boy te Koppele is met ons de uitdaging aangegaan om een uniek merk te creëren die iedereen aanspreekt.

1. Kennismaken

Er was nog niks. Echt niks. De samenwerking is begonnen met brainstormen. Een naam? Samen met het publiek zijn er honderden namen ingestuurd via Facebook. Na goedkeuring is de naam ‘De Kornuiten’ ontstaan.

2. Branding

Eten. Drinken. Dansen. Dat is waar De Kornuiten voor staat. De slogan, sfeer en uitstraling van het restaurant is terug te zien in het logo en de huisstijl. Het karakter van een Grand Café gestoken in een nieuw, fris en sfeervol restaurant.

3. Creatie

Alles voor online en offline, voor binnen en buiten. Wij zijn gestart met een menukaart voor in het restaurant. Online creaties waaronder een website en uitingen op social media volgden er vrij snel achteraan.

4. Lancering

De Kornuiten ziet in Mediakanjers een betrokken sparringpartner die meedenkt, realiseert en helder communiceert. Een partner die er is er voor alle vormen van reclame-uitingen en marketingoplossingen.

Wil je een idee of project met ons bespreken?

Bel, mail of app ons voor een kop koffie!
KennismakenAlle ideeën op tafel
BrandingVisuele uitwerking
CreatieVan brochure tot website
LanceringLanceren en genereren