Huis van Interieur

Huisstijl, website en signing van het pand.

Huis van Interieur 5

Een nieuw concept in Haaksbergen

De krachten van Johan Bos, Marco Loman en Erik Noordink zijn gebundeld in het HUIS van INTERIEUR. Ieder brengt zijn eigen expertise in op het gebied van keukens, vloeren, raambekleding en maatwerk in hout. Het nieuwe concept had alleen de naam maar nog geen visuele beeld of website.

Huis van Interieur 4

Van afspraak tot afspraak werken

Samen met Johan, Marco en Erik hebben wij een plan geschreven voor het lanceren van HUIS van INTERIEUR. Wie willen wij bereiken? Welke middelen passen en zetten wij daarvoor in? Wat hebben wij daarvoor nodig? Door te werken van afspraak naar afspraak liep de uitvoering volgens planning en hebben wij in korte tijd de huisstijl, website en lokale marketing kunnen uitvoeren.

Huis van Interieur 3

Marketing: meten en bijsturen

Voor nu ligt de uitdaging bij het vergroten van de naamsbekendheid. Na de lancering blijven wij maandelijks werken aan de campagne om het succes daarvan te vergroten. Door het continu meten van de website kunnen wij de gebruikservaring verbeteren wat zal resulteren in een hogere conversie.